Bari - Terug naar St. Nicolaas en weer verder - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Hans en Margreet Verkleij- Meijer - WaarBenJij.nu Bari - Terug naar St. Nicolaas en weer verder - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Hans en Margreet Verkleij- Meijer - WaarBenJij.nu

Bari - Terug naar St. Nicolaas en weer verder

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Hans en Margreet

23 April 2009 | Nederland, Reeuwijk

Wie had dat ooit gedacht - pakweg zo'n 56 jaar geleden - dat ik aan het internet zou zitten vlakbij de basiliek waar de stoffelijke resten van de grote kindervriend en patroonheilige van Russische zeelieden bewaard worden. Ik herinner mij nog goed hoe ik indertijd, per abuis, van mijn kinderlijk geloof afviel en nu vormt deze zelfde goede man het startpunt voor een nieuw wandelavontuur. Zojuist staken wij naast zijn tombe een kaarsje op om de zegen te vragen voor de tocht die morgen begint. We hadden vandaag een goede vlucht - via Londen- en verblijven in het zelfde eenvoudige pension waar we onze reis twee jaar geleden beeindigden. Na een paar uur Italie is het al weer heel vertrouwd en genieten we volop; ook van het temperament en het levensritme van 'de' Italiaan. Heerlijk! En morgen zullen we de eerste kilometers afleggen: op naar Brindisi, het eindpunt van de Via Appia Antica!

  • 24 April 2009 - 00:33

    Huugje:

    Goed nieuws dus, gelukkig!!! Ik ga jullie uiteraard erg volgen liefste ouders!!

    Succes en vooral heel veel plezier!

  • 24 April 2009 - 01:59

    Mimpie:

    Oh wat heerlijk, Italiaanse avonturen!!
    Geniet van de wijn en pasta, en tussendoor nog wat wandelen!
    En ontwijk enige aardbevingen, overstromingen etcetera....
    Alle liefs van Mirjam

  • 27 April 2009 - 14:18

    Miriam Beeke:

    Even met achternaam, om alle Miriams makkelijker uit elkaar te houden.
    Ik heb al vaak gedacht: hoe zullen ze het maken. Zeker vanmorgen, toen hier de hagelstenen van de tuintafel sprongen... Geniet vooral van alles en iedereen, maar jou kennende doe je dat al. Ik zal woensdag wel extra aantekeningen (proberen te) maken, want jij schrijft altijd veel meer op dan ik. Overigens heb ik al drie mails uitgewisseld met Inigo, want ik ben het op sommige punten he-le-maal-niet met hem eens. Maar goed, verschillende meningen leveren vaak interessantere gesprekken op dan o-wat-zijn-we-het-weer-lekker-met-elkaar-eens, nietwaar?
    Ik wens jullie een mooie en inspirerende reis en kijk nu al uit naar de verhalen. Ben maar een klein beetje jaloers.
    Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Reeuwijk

Hans en Margreet

Actief sinds 17 Maart 2009
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 12753

Voorgaande reizen:

23 April 2009 - 11 Mei 2009

verder te voet

Landen bezocht: