Daar gaan we weer....... - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Hans en Margreet Verkleij- Meijer - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer....... - Reisverslag uit Reeuwijk, Nederland van Hans en Margreet Verkleij- Meijer - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer.......

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Hans en Margreet

17 Maart 2009 | Nederland, Reeuwijk

Ja, je leest het goed: wij gaan weer verder! Lang geleden, in 1998 om precies te zijn, vertrokken Hans en ik te voet vanuit Maastricht, richting Rome. We hadden dat jaar maar één week de tijd, maar kregen de smaak van het langeafstandswandelen zo te pakken, dat het een jaarlijks terugkerend gebeuren werd. Inmiddels, vele jaren en kilometers verder, hebben we Rome bereikt en zochten we onze route zuidelijker, langs de Via Appia, richting de 'hak' van Italië. Komende maand vliegen we naar Bari en gaan dan te voet naar Brindisi. Daar wacht de veerboot op ons die ons naar Patras zal brengen. In Griekenland vervolgen we de route en hopen dan, via Korinthië, in Athene aan te komen. We zullen zo af en toe verslag doen van deze wandeltocht. Als je meer wilt weten over de wegen die we al gegaan zijn, bezoek dan eens onze website: www.viaroma.nl

Tenslotte: het wordt weer spannend, want er is geen bestaande route. We zullen ons eigen pad moeten vinden. Maar dat is ons tot nu toe altijd prima gelukt. We laten ons meenemen op de stroom...go with the flow....en genieten van alles wat we tegenkomen. We kijken er echt naar uit. Maar eerst nog wat trainen!

• 24 Maart 2009 - 23:58

Mirjam:

Ha papa en mama - Wat leuk jullie op deze website te zien!!
    Het klinkt alsof jullie weer een mooie tocht tegemoet gaan, vol on-ontdekte paden!!
    Ben erg benieuwd....
    Liefs van Mir

• 07 April 2009 - 10:01

Wil Verkleij:

hoi hans en margreet,
    wat een reisachtige familie heb ik toch, geniet van de voorbereidingen, en ik geniet mee. leuk om jullie te volgen. laat de aarde daar niet te veel beven, zodat jullie je voeten op het rechte, vaste pad kunnen houden.
    groetjes wil

• 16 April 2009 - 16:04

Zoontje:

Dikke shit hoor pa en ma! Have fun alvast!!

• 21 April 2009 - 15:21

Trudy:

Goeie reis en veel mooie ervaringen gewenst!
    Trudy

• 23 April 2009 - 16:38

Zoontje:

En en, zijn jullie er al?! Goeie vlucht gehad?! Hoop dat alles oké is. Geniet ervan he!!

Liefs